tiistai 25. marraskuuta 2014

17.11.2014-25.11.2014

Maanantai oli aina päivä tältt viikolta kun olin aamussa. Menin töihin ja vaihdoin vaatteet ja menin katsomaan mitä meillä oli lounaalla. Meillä oli lounaalla kasvisruoka pastaa jonka kastike oli pinaatti, chili ja manteli. siikaa kasviksia (lanttu,porkkana,palsternakka,juuriselleri) ja valkoviini kastike. pääruoka jauheliha-pihvi perunaa ja punaviinikastike.
Aloin heti pilkkomaan kaikki kasvikset. ja marinoin ne hunajalla rosmariinilla ja timjamilla sitten uuniin. sen jälkeen tein pastalle kastikkeen. Sitten aloin preppaamaan iltaa varten aloin tekemään kroketteja. Kun lounas alkoi olin latoin ruoat esille.
Loppuviikosta olin iltavuorossa  kaikki oli aikalailla samallaisia että menen 15.00  ja lopetan 22.00.
menen töihin  aloitan leikkaamalla lihan ja sitten marinoin ne limellä ja timjamilla.  sen jälkeen tein pinchos 3 eri. yhteen tuli sinihomejuusto saksanpähkinä,  toiseen chili-aioli ja parmankinkku ja kolmantee creemiä ja zuchioni. sitten huolehdin tiskistä vähän aikaa. Kun ala cárte alkoi niin olin kylmällä puolella  eli tein alku ja jälki ruokia. Työ päivän pääteeksi siivottiin keittö ja lähdettiin..

Maanantiaina (24.11.2014) menin 8.00 menin katsomaan mitä meillä oli lounaalla lihaa keitetty suolaliemessä ja perunaa, katkarapuja käärittykalaan ja perunamuussi,  tryffelikaastike ja kasvis lasange.
Aloin pilkkomaan samantien kasviksia (lanttua,palsternakkaa,porkkan juuriselleri,)  senjälkeen aloin käärimään katkarapuja kalan väliin.  Sen jälkeen tein perunamuussin.  Kun lounas alkoi olin se joka laitto ruoat esille. Aika meni tosi nopeasti.

Tiistaina(25.11.2014)menin iltaan aloitin heri rekemään  cesar kastiketta. Sen jälkeen  aloin tekemään pilkoin danylle palsternakkaa sipulia valkosipulia ja porkkanaa hän oli tekemässä jotain kastiketta.
Sitten pakitin kuun palat ja laitoin ne uuniin. Olin tiskissä huolehtimassa tiskistä. Luonas alkoin minä tein alku ja jälkiruoat joita ei mennyt paljoon.  Lopuksi siivottii keittiö ja lähdettiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti